blått är flåt... flott!

tänkte ändra min design. blir inte bättre än såhär eftersom man inte är en html-nörd. jag hade en
fin design innan jag startade en revolution och bara raderade allt, precis allt. ibland är man allt bra
iq-befriad. nu får man dras med samma design som alla andra, nu får man vara som alla andra, perfekt
jag vill vara som alla andra. amanda kommer tro att jag vill härma henne pga hennes coolhet att vägra
uppdatera sin blogg för att hon citat: "har ett liv". dock är det inte så, kände mig bara inte så röd längre,
mest blå.(nej eric, jag har inte gått och blivit moderat).

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Eric Dicksson

Så fint du har fått det Jannkan! Blått och fint! Snart är du en fullgod borgare! =)

2009-12-08 @ 16:36:28
URL: http://ericdicksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0