det lackar mot jul, big time

självdiciplin är något som jag varken föddes med eller något som blev inpräntat i skallen under
uppväxten av mina föräldrar. det får jag lida för nu. istället för att skriva klart hemtentan så sitter
jag och söker på onödiga grejer på google som t ex humörsvängningar och gratissaker. det
sistnämnda söker jag på för att jag har insett att jag inte kommer ha råd med några dyra alternativt
några julklappar alls i år (beror på hur jag prioriterar fram till den 24:e). i värsta fall får jag gå och och
julhandla den 23:e innan jag börjar jobba, då har ju iallafall csn kommit. älskar att vara ute i sista minuten.
bäst under press!

Kommentarer
Postat av: cajsa.

nu tänker jag skriva till dig på msn! satan vad snabbt jag läste ditt inlägg btw. puss.

2009-12-10 @ 12:44:45
URL: http://cajsacajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0