fredagsmys?

nu är det helg. helgen innebär alltid en massa stress och djävelskap. men icke idag. har starka funderingar
på att åka hem och hälsa på min katt. jag har faktiskt vänner men just idag känner jag för att klappa min
katt. så det ska jag nog göra. dock är inte min syster hemma vilket innebär att jag får spendera all tid med
mina föräldrar, hua. jag tycker om mina föräldrar, det är inte det. men det blir alldeles för intensivt med båda
två och ingen syster. svårt val alltså. funderar på att åka hem och binda fast min syster vid köksbordet och
sno hennes mobil så att hon inte kan skicka sin dagskvot på 500 sms om dagen så att hon stannar hemma.





Fjortis, mitt kattskrälle (jag har inte bestämt namn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0