ge mig lite sol

det gråa och det regniga börjar gå mig på nerverna på riktigt nu. blir det inte ändring så flyttar jag
till kiruna eller något liknande. där är det iallafall snö och behörigt avstånd från växjö. hålan där regnet
är kvar för att stanna.

för att muntra upp mig själv lite ska jag ta en heldag till hemtentan. tunga böcker och lukten av bibliotek
är nog den rätta medicinen. måndagar är väl härliga?

I held your hand, is this the thanks I get?
I took you in, is this the thanks I get?
Half a chance, the thanks I get.
A twist of plans, is this the thanks I get?

If the lies don't touch you, the truth will.
If I can't love you, then who will?
And you're coming off your chill
When your ego takes a dip.




jag blev ett måndagsbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0