hejsan hoppsan lillebror

nu sitter man här. sliten och fördärvad. amanda lurade med mig ut på stallarna igår, inte bara mig lurade
hon med utan Eric också. det var mycket trevligt tills vi kom till stället. 1 000 000 meter (jag skojar inte) kö
och vi gav oss fan på att vi skulle komma in. som om det gällde på liv och död ungefär. tiden tickade på.. 10
minuter
, 20 minuter... där någonstans träffade jag två pratglada japaner i kön, jag frågade om dom
trodde att det skulle gå runt en massa isbjörnar på gatorna i Sverige innan dom kom hit. det trodde de
tydligen inte. de var visst högutbildade och gillade vodka blandat med ananasjuice. 30 minuter gick.. 40
minuter..
vid det här laget var Erics blåsa stor som en luftballong och han fick motvilligt gå ur kön för ev.
behov. 50 minuter gick... nu var vi nära. sen blir det krig. ca 5 personer tränger sig och då blev jag fly
förbannad och gav en av pojkarna en avhyvling om moral och ev. sömnproblem han hade att vänta sig
på kvällen. han skyllde på att han hade haft en dålig dag. väl inne var det 1 000 000 (jag skojar inte)
personer på dansgolvet vilket betydde att man inte fick ha närhetsproblem. dansade väl i 15 minuter.
sen var det dags att hämta jackan vilket betydde 30 minuter till i kö. ja det var mest en kö hela kvällen
igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0