jullåtar får mig att må illa

jullåtar är så fantastiskt klyshiga, t ex "All I want for christmas is you", det är ju en skitjobbig
önskan. tänk bara vad jobbigt att slå in en människa i ett paket och se till att han/hon inte dör på
kuppen. nej istället för att önska mig någon har jag önskat mig rektangulära saker som får plats i ett
vanligt kuvert samt en kamera, lätta saker att slå in och behöver inga syrehål.

ikväll står lussebullar och julemys på tapeten, hade kräkts på allt om det inte hade varit så fantastiska
människor som jag ska tillbringa aftonen med. ja jag är en tråkmåns som tycker allt jultjaffs är
kräkframkallande. förrutom paketen då, där är jag fortfarande som en 3åring som fortfarande tror stenhårt
på att pappa är ute och köper tidningen precis vid fel tillfälle, att han alltid ska missa tomten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0