mission impossible?




idag har fröken persson bestämt sig för att försöka lägga sig före 00.00, det har blivit en ond cirkel
hos mig, jag kan inte somna innan klockan slagit 00.00, det spelar oftast ingen roll hur länge jag varit
vaken på dagen. det är nog dagens i-landsproblem. barnen i afrika har ofta inget tak över huvudet medans
jag sitter och smågnäller över hur jobbigt det är att inte kunna somna innan midnatt.

för övrigt har vi en i mitt hus som heter "Hunter" (eng. översättning = jägare) jag har länge undrat
vem denna Hunter är, är han farlig? bär han vapen? har han en såndär ful jägarmössa på sig hela dagen
lång? jag måste ta reda på vem Hunter är, det är mitt projekt kommande veckor! glömde jag nämna min
avsaknad av liv?

Kommentarer
Postat av: cajsa.

ska vi ringa på hos hunter? jag kan göra det! men då får du stå bakom

2009-12-09 @ 23:37:23
Postat av: Jannike

jag lovar att stå bakom, skydda dig.. eller vänta? borde inte jag stå framför om jag ska skydda dig?

2009-12-09 @ 23:38:27
URL: http://jannikepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0