snilleblixt

sniken och småländsk. kom på världens idé innan idag när jag duschade. jag tänker gå runt till alla
jag ska skicka julkort till och rita ett eget frimärke på. tänk var personligt och tänk hur många mil jag
kommer få traska. den som bor längst bort bor i göteborg, så henne funderar jag på att ringa istället..
och en är i Thailand, eller Bali eller nu vet jag inte vart hon befinner sig, men iallafall på andra sidan
jorden så henne funderar jag också på att skicka ett e-vykort till. men alla andra ska jag gå till och lägga
julkortet på brevlådan. kommer spara ungefär 55 kronor och få skitbra motion.

Kommentarer
Postat av: cajsa.

jag kan ta med mitt julkort hem när jag lämnar dig imorrnnatt :)

2009-12-10 @ 22:42:42
URL: http://cajsacajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0