sommar, sommar och sol!

jäklar vad fantastiskt kallt det är ute. fryser häcken av mig. och händerna. och fötterna. och huvudet. ja i
princip alla kroppsdelar. men man får ju inte klaga, det har ju kommit snö, när snön kommer är alla äckligt
positiva och levererar uttryck som "gud vad fint och ljust det är nu" "håller inte snön i sig tills
julafton blir jag deprimerad" "åh nu är jag gladare än på länge".
så glatt låter det inte i 46:an, jag
tycker snö och  kallt är mest obekvämt och jag längtar tills jag slipper säga: "ååh, jävlar vad kallt det är"
100 gånger mellan skolan och lägenheten (vilket är en stäcka som tar 3 minuter att gå, 2 om man är riktigt
hurtig). Jag längtar tills jag slipper lägga all skuld på snöskiten när jag ligger hemma i soffan och latar mig.

ge mig sol och 30 plusgrader så blir jag nöjd. och brun.

Kommentarer
Postat av: cajsa.

ta med mig dit du åker när du tröttnat på snön! TACK! det är fan inget kul med snö! det är blött och så halkar man och slår ihjäl sig.

2009-12-17 @ 07:35:30
URL: http://cajsacajsa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vill inte på något sett verka retsam eller göra dig avundsjuk. Här är det 37 grader i skuggan och sol. Brun är jag väl inte men varmt är det. Jag klagar inte! ;)

2009-12-17 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0