strax efter 09.00

... och jag är vaken? nej det beror inte på att jag är pigg och alert, det beror på att min kära syster
ringde mig mitt i natten och sa att hon visst skulle sova hemma inatt. okej sa jag och pallrade mig
upp ur hennes säng med tanken att jag skulle tillbaka till den destinationen. men icke. med sig hade
hon sin pojkvän vilket resulterade i att jag inte alls fick ligga kvar i hennes säng (hade iof inte velat skeda
mellan dom två). istället fick jag motvilligt lägga mig på den mest osköna bäddsoffan (utan att bädda
upp den, sånt gör man inte mitt i natten) som någonsin tillverkats i världshistorien (och jag skojar inte).
nu på morgonen vaknade jag upp med en förmodlig multidiagnos av ryggskott, diskbråck, whiplash (?),
kramp m.m. jag är bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0