tisdagen som blev som en lördag

igår var det dags för konserten med Lars Winnerbäck. det var en trevlig tillställning. lars kommer alltid
vara sommar för mig. men det var bra igår, ingen lasse vinterdäck här inte. han är rödhårig och lite
småskum men det är det som funkar. att sticka ut lite. kvällen avslutades på stallarna som var fyllt med
utbytesstudenter och tomtar (utklädda då, inte den riktiga). var där inne i hela 50 minuter sen blev jag trött.
jag är alltid trött nuförtiden.


Herr Ågren står och ler
när jag vaknar upp och ner
och alla väggar skriker att jag trampar i klaver
då är det sant att jag slant
och knappast har jag nått briljant att försvara
men för min egen del
behövs det ingen panel
för att få mig att förstå att jag har gjort nått fel
nej, det behövs knappast sägas
det kan huvudvärken själv förklara







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0