nattugglan

klockan springer på, alldeles för fort. idag har jag inte gjort så mycket värt att berätta om, förrutom
min storshopping. fyllde kyl, frys och skafferi med diverse impulsköp, trots en inköpslista gjorde jag en
massa sidoköp, sidoköp som kommer att resultera i källsorteringen, om jag känner mig själv rätt. jag köpte
tofu, varför? jag älskar kött och äter sällan veggomat. den kommer nog ligga och gotta sig länge i mitt hem.


imorgon måste jag plugga. min pluggmotivation gick på julledighet för längesen. frågan är om tomten
kommer till mig i år. tror att han överväger att hoppa över lägenhet 409. har ju inte ens en skorsten, buhu.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0