söndagsångest i vanlig ordning

Så kom söndagen igen, det finns en förjävlig dag i veckan och det är
söndagar. Det finns i princip inget som är positivt med söndagar. Det enda
som är värt att leva för är alla repriser som går som man missat. Och pizza
med, pizza är en kortvarig glädje. Första tuggorna är man i himlen, sen resterande
tuggor och 5 timmar framåt mår man förjävligt. Pizza är ett dumt påhitt.

Denna veckan ska jag strukturera upp mitt liv, det fungerar på sin höjd i cirka
8 timmar, sen är allt i vanlig ordning. Dock jag har bestämt mig för att sluta lägga
saker och ting på fel ställe, det tar ju absolut ingen längre tid att faktiskt lägga sakerna
där de ska vara! Det är dagens tips på att få sitt liv lite lite enklare!

På återseende.



Kommentarer
Postat av: GISSA VEM!

du är så klok ;)

2009-11-22 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0