you're not very nice, with no reason

Jag lever gott folk! I en kö av vaccinhysteriska människor hamnade vi nästintill längst
fram, tacka högre makter för det för när vi kom ut och var färdigsvinade så var kön lååång, ville
bara säga till dom hur många som faktiskt stod och väntade inomhus men då hade jag väl förstört
den lilla livslust de stackars människorna hade kvar!

Ikväll ska jag på föreläsning, ja, hör och häpna, jag ska på föreläsning utanför skoltid, det är ju egentligen
skandal. dock verkar den intressant, tycker de andra, jag går mest dit för gratismaten.
imorgon är det halmstad som gäller, ska få träffa fantastiska Frida, alldeles förlänge sen!


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0