update

vad har nu hänt sen i lördags? i söndags rörde jag mig inte längre än till max
gränser där jag stoppade i mig en hot american (chicken). kommer inte riktigt
ihåg om den smakade gott, koncentrerade mig mest på cocan. därefter rörde jag
mig så lite som möjligt på hela dagen. måndagen har jag glömt bort, var ledig, tränade,
häng hos eric. idag har jag hängt i skolan lite, satt lite dropp, skitsvårt att räkna ut
hur mycket det ska droppa i minuten, trodde att den tekniska världen var liiite mer
utvecklad än att man måste stå och räkna ut för hand/huvud. nej nej, inför obligatorium
på droppaggregat (digitalt).
nu ska jag slänga i mig en eller två möjligt vis tre koppar kaffe och bege mig ut på en
promenad med syster yster. det måste väl göra en gott?


på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0