då var man uppe

Halv åtta, otäckt tidigt! många hade nog sagt att det är sovmorgon. sådana människor vill jag
bara nypa i gäddhänget (bara för att det gör så ont). halv åtta är tidigt, fruktansvärt tidigt.
enligt mig börjar morgonen klockan tio. tolv är förmiddag och tre är lunch. det verkar dock inte
vara någon annan som håller med mig. tydligen är lunchen vid tolv. jag ska skapa en ny trend.
från och med imorgon slutar vi jobbet vid åtta och äter kvällsmat vid nio! läggdags sker vid
tolvsnåret eftersom vi inte börjar jobba förrän elva. sunda morgontankar jag har, måste nog
få i mig lite mat och sluta skriva innan folk tror att jag är helt från vettet. godmorgon!








ta mig tillbaka till i lördags, allt var så mycket trevligare då!

Kommentarer
Postat av: cajsa

jag gick upp kl 10. har precis ätit frukost. jag är jävligt nöjd. en liten stund till iaf.

2010-01-14 @ 10:39:37
URL: http://cajsacajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0